Karta Stałego Klienta. |
Karta Stałego Klienta
Karta Stałego Klienta ONLINE (KSK@) – Linia do Warszawy, Sandomierza i Tarnobrzeg
1. Każdy posiadacz KSK@, aby otrzymać i utrzymać kartę, musi wykupić 2 przejazdy tygodniowo (bilet zakupiony w obie strony jest liczony jako 2 osobne bilety). Musi być zachowana ciągłość zakupu przez min. 8 tygodni.
2. W celu udokumentowania zakupionych biletów:
a) w przypadku kupowania ich ONLINE, posiadacz karty powinien przesłać na adres mailowy: biuro@muszkieter.pl koniecznie z dopiskiem „Bilety – Karta Stałego Klienta” swoje Imię i Nazwisko.
b) W przypadku zakupów biletów u kierowcy, należy przesłać je na adres biura: Muszkieter ul. Charężów 6, 26-060 Chęciny podając swoje Imię i Nazwisko, a także adres mailowy lub też zeskanować posiadane bilety i przesłać na adres mailowy: biuro@muszkieter.pl koniecznie z dopiskiem „Bilety – Karta Stałego Klienta”.
3. W terminie 14 dni od otrzymania wniosku Muszkieter poinformuje o wynikach weryfikacji i ewentualnie udostępni KSK@ . Ilość KSK@ może być ograniczona. W pierwszej kolejności rozpatrujemy wnioski naszych Facebookowych fanów.
www.facebook.com/muszkieterbus